TASKA & TADIKA SYAZ CEMERLANG & TADIKA SYAZ BESTARI di Kuala Terengganu. Pada setiap tahun,HARI GRADUASI (penyampaian sijil) akan diadakan bagi mengiktiraf pelajar-pelajar Tadika Syaz dari setiap 6 cawangan yang telah berjaya menamatkan pengajian...... Hubungi 09-6234619 & 019-9125168 (kak zie)

Taska & Tadika Syaz

Taska & Tadika kami berdaftar. ( JKM & JPM ) Jadilah ibu bapa yang bijak memilih taska & tadika yang sesuai untuk anak anda.

PeNguMumAn

KELAS PINTAR MEMBACA - Disember ini !!


KELAS PINTAR MEMBACA 2012

Terbuka kpd semua pljr 5 thn dan ke ats
kpd yg brminat,sila isi borang di tmpat2 yang disebut diatas sebelum 30 nov 2012 
(pendaftaran ditutup jika bilangan murid mencukupi)

Kelebihan Kelas Pintar Membaca :
-track record 2007,2008,2009,2010, 2011 sgt memuaskan.alhamdulillah
-boleh membaca dlm masa sebulan.Insya Allah
- ada kelas lanjutan bagi yang berminat
-menggunakan kaedah cerakin
-menggunakan alat bantuan mengajar (flash card/suai n padankan gmbr/cantuman gambar dan lain-lain)
-pekembangan pljr akn dicatat setiap 5 hari sekali brdasarkan target yg ditetapkn
-had pljr 5 org sekelas

sbrg prtanyaan & mklumat lnjut,sila hubungi kak zie di talian : 09-6234619 / 019-9125168

*PENGAMBILAN ADALAH TERHAD!!!!! CEPAT DAFTAR !!!

5 comments:

nabella alias berkata...

salam akak.
Saya nabila.
Saya nak tanya kalau ada kerja part time di Taska Syaz ni yang boleh saya mohon?
Terima kasih.

Taska & Tadika Syaz Cemerlang berkata...

wasalam..
sila hantar pesanan ringkas (sms) ke no kak zie. taipkan nama, no ic, alamat tmpat tinggal, kelulusan terakhir, kerja yang dipohon (guru tadika, pengasuh taska,@ guru pintar membaca syaz @dll)..

AzreenAziz berkata...

salam, saya Azreen. saya ingin bertanya sekiranya ada kerja part time di Taska Syaz yang boleh saya mohon. saya merupakan pelajar ipta di sini. Terima kasih.

Rara Farah berkata...

Salam.Saya Farah.Saya nak tanya jika ada sebarang kekosongan kerja yang boleh saya mohon.

Unknown berkata...

assalam,saya adila,saya nak tanya ada kerja kosong full time tak dekat taska syaz yang boleh saya mohon. terima kasih

Catat Ulasan